



I autoservis může být svůj. Je rozšířenou praxí, že mnoho podniků zabývajících se řemeslem a manuálními pracemi používá ve svých názvech různé zkratky v podobě dvou až tří písmen, např. J+T, M&K, K.R.P. apod. Tyto názvy lehce zapadnou, o ničem nevypovídají a špatně se s nimi graficky pracuje. Je velmi důležité a klíčové vybrat správný název pro svůj podnik. Ohledně řemeslných podnikání vřele doporučuji stavět jednoduše a obyčejně na příjmení, které může do prezentace vnést něco nečekaného, žádoucího a autentického, díky čemu vyniknete. Každý zná Koupelny Ptáček, že? V tomto případě to neplatí v názvu, který je lokálně po mnoho let zaveden (což je také důležitý faktor), ale v logu, které zrcadlí příjmení majitele a vypovídá něco o jeho přístupu a turborychlosti s jakou jeho zaměstnanci zvládnou odvést svou práci :-)